Khamis, 8 Mei 2014

Gambar terkini saya dan anak anak


Muka anak anak saya yang terkini....Pejam celik pejam celik dah besar anak anak dara saya nih....Sekejap aje masa berlalu...Tahun depan masing masing dah 4 dan 5 tahun....Alhamdulillah dikurniakan anak anak yang bijak dan sempurna...Syukran...

17 ulasan:

  1. ingatkan anak kembar tadi
    sweet mommy n doters :)

    BalasPadam
  2. comel je anak akak macam mak dia.. hee

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah...sama cantik sama comel macam ibunya juga..

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  7. yg penting..mak dia kekal comel dan cun lagi..

    serius.

    BalasPadam
  8. Sekejap jer nak boleh masuk sekolah dah..tapi mummy maintain jer.. =D

    BalasPadam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  10. cantik mimi..manis..nanti anak2 dah remaja macam kak ana lah dah boleh buat kawan bergosip hehe..kak ana pun dua orang puteri juga..semoga menjadi anak yang solehah...amin.

    BalasPadam
  11. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  12. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  13. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  14. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  15. Macam kenbar jer Auna dan Auni... Smapai skrang saya masih tertukar mereka berdua ni...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.