Daging burger ku dah cukup cukup hangus...

ENTRY AUTOPUBLISH

Pagi tadi goreng burger tanpa minyak. Guna pemanggang ajaib. 3 keping semuanya. Baik punya parking dalam pemanggang ajaib. Guna api yang slowww ye...

Sambil tunggu daging burger masak lepak lepak tengok tv jap. Sekali lubaah hidung terbau sesuatu yang wangi. Sempat jugak dalam hati memuji sedap betul bau masakan jiran aku nih....Tapi masa tuh tak terfikir pun sendiri yang tengah masak daging burger..Rileks aje tengok tv.

Tiba tiba baru teringat....Ya ALLAH...Cepat cepat pergi dapur...Sekali tengok daging burger dalam pemanggang ajaib...Ya ALLAH.....Sabar ajelah kan..Silap sendiri..


Hangus bahagian tepi..hahaha...Makan ajelah kan walaupun pahit sikit kan...Cicah dengan sos hilanglah rasa pahit tuh.

6 comments:

  1. Eh? Ape rase k.umi? Ana klu msk, msti hangus satu daging brger tu. Haha

    BalasPadam
  2. hehehe... Saya sll jgk trlupa kalau panaskn lauk api x padam. Lauk plk dh kecut tinggl sikit ja.

    BalasPadam
  3. eh kak.. ok lagi tu.. kadang2 ade gak yg masak, satu badan hangus.. haha *mcm saya je..* hehe. sibuk main fon.. lupa burger kt dapur.. hhaa

    BalasPadam
  4. hehe..Tp Mimie yg hangus garing tu yg sedap..^^

    BalasPadam
  5. hehe...tapi tak hangus sangat tu
    sedap juga =)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..