CPUV yang penuh misteri

ENTRY AUTOPUBLISH

Assalamualaikum...

Sebelum nih saya ada bagitahu korang yang saya dapat 9 cpuv yang dah credited..Kali nih saya rangkum semua sekali cpuv yang misteri tuh....Takde angin takde ribut tetiba aje muncul jer...




9 cpuv yang dah credited tuh saya rangkumkan sekali dalam entry nih...So total cpuv misteri tang saya dapat ialah 37 cpuv....Nih menjadikan cpuv saya dari Jan - hingga hari nih ialah #48 cpuv...Apa apa pun terima kasih Nuffnang sebab baik hati bagi cpuv kat blog saya.

10 comments:

  1. durian runtuh! Eh bukan duriam, tapi rezeki turun ^^
    Alhamdulillah..

    BalasPadam
  2. Ros pun ada dapat yg macam ni.. tak pernah lagi dapat yang selalu orang dapat tu. hihi..

    BalasPadam
  3. saya pon ada cpuv misteri ni.ntah bila masuk pon x tau.tup tup dh credited..

    BalasPadam
  4. banyaknya! tahniahlah rezeki anak-anak tu =)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..