Cara lipat baju yang efektif

ENTRY AUTOPUBLISH

Assalamualaikum...

Nak share dengan korang cara lipat baju yang paling efektif,mudah,senang dan cepat..

video

Nota kaki* Ada yang boleh tengok video ada yang cakap kosong saja..So upload video yang sama lagi sekali...

video

15 comments:

  1. dgn adanya benda ni.. ibu2 boleh serahkan kerja melipat baju kat anak2 dgn jayanya..haha..

    BalasPadam
  2. wah boleh praktikkan pada sumaiyyah ni

    BalasPadam
  3. Ada video ke Mimi?
    Awat tak dapat tengok?

    BalasPadam
  4. alahai..comeinya..pndai dia..ni msti dia rmai adik2 ni..so kna tlong mak lipat kain..hehe..

    BalasPadam
  5. ops.. kak, tak dapat tengok.. kosong je kak..

    BalasPadam
  6. fulamak! tabik springlah kat budak ni
    pandai mak bapak dia didik
    benda yang dia guna tuk lipat tu,
    ada jual tak? hehe

    BalasPadam
  7. salam k.Mimi Azirah ..
    hehe..pernah nmpk video ni versi jepun.. rase mcm nk buat jgk 1 kotak mcm ni..mcm senang jerrr! :p

    BalasPadam
  8. kak pun dpt video ni di whatsApp dan si abdul dah praktikkan..
    memang senang nak ajar anak2 lipat baju..
    tapi paling kak suka si husna ni (adik dlm video) yang boleh berbahasa Arab!

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..