Sabtu, 10 Mei 2014

Bila belajar...

ENTRY AUTOPUBLISH


Kan????Jangan mudah berputus asa bila menuntut ilmu...Ilmu itu kan rezeki yang Allah berikan..

15 ulasan:

  1. Baeklah..huhu..timm pun tnggal sebuln ni study utk final..

    BalasPadam
  2. Tuntut ilmu memang susah. Itu yang saya rasa masa mula-mula belajar tentang dunia blogging. Nasib baik ramai kawan blogger bantu.

    BalasPadam
  3. setuju kak..bila da start pikir malas nak belajar.. then mesti akan pikir balik.. takkan nak digelar bodoh selamanya? huhu. nice sharing kak.

    btw , klik libresse sini

    BalasPadam
  4. betul tu...ilmu perlu dicari..ilmu bukan datang sendiri.

    BalasPadam
  5. betul!.. makin belajar, makin bodoh rasanya tmbah2 bab ilmu agama...

    BalasPadam
  6. Makin kita cari ilmu, rasa semakin banyak yg kita tak tahu... Tapi bila penat sgt, adegan di gambar paling kanan tu selalu jer terjadi... hihihi

    BalasPadam
  7. Betul tu... ilmu makin mantap dan bertambah kalau kita share dgn org lain

    BalasPadam
  8. Betul tu jangan berputus asa dalam apa jua kita lakukan...

    BalasPadam
  9. "mahu berjaya, usaha...mahu cerdik, belajar" - Laskar pelangi :P

    http://stanzaku.blogspot.com/2013/06/laskar-pelangi.html

    BalasPadam
  10. salam k.Mimi Azirah ..
    err... hihi..baiklah..terima kasih atas peringatan :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.