Selasa, 27 Mei 2014

Adik beradik Sharifah Sahura

Korang kenal tak siapa Sharifah Sahura nih??Saya tak kenal pun. Tapi tetiba keyword nih paling tinggi cariannya...Nak ketawa guling guling boleh???Siap cari siapa adik beradik Sharifah Sahura tuh...Sharifah Shahora tuh kenal lah saya kan...


Nih keywords untuk minggu lepas...Pelik jugak saya kan..Tertanya jugak ada ke saya uodaye cerita pasal adik beradik Sharifah Sahura nih...Carian kedua tertinggi pasal oat chocolate choco..Yang nih mrmang saya ada up entry kat blog..

Yang lagi tak boleh blah cerpen jiran yang suka cari gaduh...Adoiii,apa apa jelah yang orang kat luar sana cari. Memang kelakar...

8 ulasan:

  1. mimi kadang2 kak ana pun macam nak ketawa gak bila tengok carian keyword kat blog ni..macam-macam kan..hehe

    BalasPadam
  2. Salah eja pulak tu...Sahura...ada ke?...

    BalasPadam
  3. Zumal pun pelik gak kekadang takde satu ayat pun yang kita taip tapi dorang search jumpa blog kita...

    BalasPadam
  4. Hahhaa..kekadang tu kelakar je kan kak bile bace. :D

    BalasPadam
  5. kan mimi
    saya pun kadang kalau tengok
    memang ketwa berguling-guling
    entah apa aje diorang cari

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.