Spontaneous Thursday #1/2014

Antara aktiviti yang dibuat kat pejabat....


Program bacaan yassin dan penyampaian hadiah sempena perkahwinan Pen.Peg Hal Ehwal Islam S27,Ust Ithne...


Fitik membersihkan kawasan sekitar pejabat.


Bantu ofismate di bahagian pendaftaran sempena pertandingan Bowling Pengurusan IPK N.Sembilan.


Dalam dewan Asy Syams ada program Majlis Perpisahan pelajar praktikal Unitar...

17 comments:

  1. amboi garangnya muka bersihakn kawasan..kikikiki..

    BalasPadam
  2. sibuk dgn xtvt harian kan :)
    moga ummie happy2 sokmo

    BalasPadam
  3. bestnya..mcm2 aktiviti mimi buat kt opis ye. hehehe

    BalasPadam
  4. rajinye akak! ida bos suh buat 5S pun ida malas HAHHAHA

    BalasPadam
  5. Salam MA..

    hihi.. gambaq menyapu cam marah benor rupenye...tp ttp maintain ayuu :P

    BalasPadam
  6. gambar time aktivit pembersihan tu cam garang aje...hehe
    mesti terpaksa ni...hehe

    BalasPadam
  7. Wah...seronok nmpk keje klu aktiviti gini.nk jgk la kje gini....xla ngadap kertas gan komputer je

    BalasPadam
  8. gambar kedua tu 'kakak kawasan' ke?? hehehe lariiikk....

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..