Kuey Teow Kungfu my feberet


Memang sedappppp.....

23 comments:

  1. memang sedappp..ecah selalunya ketuk 2 3 biji cili padi bagi pedas sikit..baru aummmm..hehe

    BalasPadam
  2. Rasanya pernah sekali je makan... ^__^

    BalasPadam
  3. setahun lagi la gayanya nk mkn kueh teow ni... huhu...

    BalasPadam
  4. Nampak pun dah sedap ni ummi.
    Memang salah satu feberet food Yana ni..
    Yummy..

    *Singgah sambil menabung mr.nuff (^^,)

    BalasPadam
  5. fav Qayyum dan Mr H ni... mama kurang sikit

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum kak mie, fuyohhh sedapnya. mujur dah lunch. hehee lama tak makan ni kak mie. hehehee berlemak siot tekak dibuatnya ~~~

    BalasPadam
  7. tak penah lg cube msk sndiri,... msti sedap kan kalu dpt mkn panas2

    BalasPadam
  8. waah sedap nig, kuah dia macam lakna kan :)

    BalasPadam
  9. pergghhh...terangkat! makan pulak ngan cili potong kan..fuhhhh..

    BalasPadam
  10. tak pernah order lagi kungfu kungfu ni.. tapi nampak sedap.. nak try nanti..

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..