Sabtu, 5 April 2014

Fiil Aina bila ummi membaking



Tengoklah fiil anak dara saya sorang nih...Bila membaking dia mesti datang nak tolong katanya...Bila adunan dah selamat mendarat dalam oven, mangkuk yang ada lebihan adunan tuh dia bantai ratah macam tuh...Bila tak bagi menangis...Mesti korang risau kan dia sakit perut nanti sebab makan adunan mentah...Saya nih hah apa ntah lagi...Risau kot kot sakit perut ke apa kan...Nan hado...rileks aje dia...Aishhh sabar ajelah..

12 ulasan:

  1. suka dia makan adunan tu,
    takpe kot lagi pun dah tinggal baki je kan..take care :)

    BalasPadam
  2. budak2 memang suka kot Ros rasalah.. sebab dulu pun time mak buat kek atau kuih, kitorang adik beradik tunggu bekas macam ni lah.. hihi...

    BalasPadam
  3. zizie masa kecik pun mcm tu jugak kak.. nanti mak marah, "jangan nak buat kebulur sangat la.. "hehehe

    BalasPadam
  4. kalau anak2 mimi takpa jgk, kat rumah saya sndiri join ank dara saya main jilat2 baki adunan dlm bekas tu. Nasib baik jgk saya x sll mmbaking.hehehe...

    BalasPadam
  5. samala dengan my sister..sibuk nk nolong padahal tunggu nak ratah lebihan adunan tu je..memang pelik tapi diaorang rilek je kan..hehe

    BalasPadam
  6. Samalah mcm bebudak kat umah nih. Kita yg riso.

    BalasPadam
  7. sama mcm cik abe saya, suka calit sikit nak rasa.huhu

    BalasPadam
  8. tapi kan kalau saya, saya bagi aje! hehe
    sakit perut ke idak belakang cite

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.