Cuti, Auni demam

Malam tadi Auni demam...Badan panas sangatttt...Saya cari air dan tekap dengan tuala basah kurangkan panas badan dia. Ubat dah bagi pun. Pagi tadi bangun rasa badan dia still panas lagi. Capai handphone mesej bos mintak kebenaran cuti hari nih nak jaga Auni. Dah demam panas macam nih takkan nak hantar anak pergi taska kan.Takkan nak menggedik pergi kerja kan..

Saya dapat rasa sebab apa Auni demam. Dia demam rindu. Rindukan abi dia yang lama tak balik sebab tugas...Gini lah gayanya bila jadi isteri dan anak anak tentera....


Tak nak tidur atas bantal nak jugak tidur kat peha ummi. Bila demam memang ginilah gaya dia. Nak melekap aje kat ummi. Kalau tak dia lah super aktif..

Nota kaki* Tengah nak bersiap siap. Nak cod bedak dulu pastu zooommm pergi umah mama kat PD..Incik hubby suruh pergi jumpa kat sana. Kebetulan dia ada tugas kat PD...Mudah mudahan terlepas rindu anak anak dekat abi diorang.

15 comments:

  1. Assalamualaikum kak mie, alaa siannya auni. semoga cepat sembuh ye nak.. standard pergi bertugas tu, tak balik berapa lama kak? sabar banyak ya. singgah menabung colgate sini~~~

    BalasPadam
  2. alalala siannya...demam rindukan ayahnya ye...Moga cepat sembuh :)

    BalasPadam
  3. aamiin
    sian auni..
    berkorban apa saja mimie..

    BalasPadam
  4. Siannyaaa.. memang kalau demam nak melekap je budak2 ni kan. Mummy2 sekalian pun dengan redha nya EL hehehe

    BalasPadam
  5. alahai kesiannya auni
    cepat baik ye sayang

    p/s-kalau demam rindu kan, mak saya selalu suruh pegang baju orang yang dirindu tu =)

    BalasPadam
  6. Alahai kesiannya... Owh.. Ank tentera... Sgt lah memahami kerinduan tu...

    BalasPadam
  7. Ala ciannya kat auni..semoga cepat sembuh yer sayang..=D

    BalasPadam
  8. Cian auni....xpe.skrg ibu ni cuti msti krna ank :)

    BalasPadam
  9. Rindu kat abi dia rupanya... camtulah anak2...

    BalasPadam
  10. kesiannya auni demam...moga ecpat sembuh dan sembuh lepas jumpa abi ye

    BalasPadam
  11. get well soon auni. bertabahlah mimi dngn kerenah ank sakit

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..