Bulu roma tangan kiri saya panjang

Assalamualaikum...

Saya sendiri tak tahu sejak bila saya ada bulu roma sebelah tangan kiri yang panjang. Saya sedar pun rasanya 2,3 tahun yang lepas...Mula mula bulu roma tuh kaler putih...Pastu tercabut sendiri...Sekarang kaler ala ala perang nak kehitam hitaman....


Korang tengok anak panah dari jari telunjuk saya tuh sampai anak panah lagi satu...Memang panjang..Kaler keperangan tapi bila snap jadi hitam...Korang nampak tak??Agak halus sikit dari rambutkan...Lepas nih standby lah bulu roma saya tumbuh panjang lagi.

Nota kaki* Yeayyyy saya dah jumpa cara nak masukkan watermark dalam gambar gunakan phone...Nanti saya buat tutor ye..Untuk pertama kalinya saya update gambar berwatermark guna phone...

18 comments:

  1. Panjangnyeee..kite selalu tumbuh selai kat dahi..beralun2 bile kene angin..ahahaha

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum kak mie, wahh panjangnya. hehe okey sheila tunggu tutorial watermark guna phone tu. hehe singgah menabung digi sini~~~

    BalasPadam
  3. Sehelai aje atau semuanya panjang macam itu Mimie? Kalau sehelai kakak pun ada tau. Tapi halus sangat kan..

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum mimi, saya pun ada dulu, memang biar je, pastu tengok dah tak ada dah. Saya tunggu tutorial watermark :)

    BalasPadam
  5. kekkekeke akak!! kelakar laaaaaa entryy nii HAHAHHAH

    BalasPadam
  6. pernah juga jumpa.. kawan...biasanya bulu roma camni tak banyak...sehelai dua jer...

    BalasPadam
  7. saya ada kat tangan kanan.panjang jugak.bila di cabut nanti tumbuh balik..

    BalasPadam
  8. a'ah kdg2 jumpa gak bulu yg tepanjang...

    BalasPadam
  9. saya ada kat dagu. Sehalai ja. Macm jnggut pula jadunya

    BalasPadam
  10. Meh wazzap abg ND klu jiwaraga sakit bulu2 byk..0194176025..total solutions...

    BalasPadam
  11. saya pun ada dekat lengan kiri, sejak sekolah menengah lagi sampai la ni dah umur 22 dah,, sehelai je yang panjang, hitam betul pastu lagi tebal dari bulu roma yang lain, ble dah panjang pandai2 lah dye hilang pastu nanti tumbuh baru, adik saya dekat tangan kanan, haha

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..