Ada apa dengan Isnin...

Asal Isnin je mesti lemau badan nih hah..Segala galanya lemau...Hari nih banyak benda yang difikirkan banyak benda yang dah buat dan akan buat...

Duk tunggu bos sampai masuk ofis sampai sekarang tak masuk.Penyudahnya ai is merayap sekitar kawasan (bilik ofismate) bosan duduk dalam ofis...Duk borak borak sekejap....

Kepala otak tengah fikir pasal anak anak kat taska. Okey ke tak. Bukan apa risaukan keadaan Auni yang masih tak sihat. Demam rindu abi dia...Dah lah seminggu tak jumpa abi pastu balik pun sekejap aje sabtu lepas sebab nak ambik uniform...Tak balik sampai 29hb...Sibuk dengan pengambilan kadet UPNM.

Balik nanti nak fikir masak apa untuk anak anak dan diri sendiri untuk berbuka...Aiii,kerja perempuan nih tak pernah habiskan. Kat ofis ngadap keje berbukit bukit kat rumah kerja berkoyan koyan...Ermmm ada apa dengan Isnin..Nih jela yang ada...huhuhu...Hopefully esok tak lemau macam hari nih...hehehe

15 comments:

  1. insha Allah, moga dimudahkan segala urusan :)

    BalasPadam
  2. sian auni..

    kesian pada anak anak bila demam kan.. ye la..kita bukan boleh nak ambik cuti kerap2.. cuti pun limited.. padahal akhirnya bukan boleh buat kerja pun kat opis. badan di opis.. otak dan hati di rumah.. mcm mana nak buat kerja..

    BalasPadam
  3. ehm mmg betui tue kak...kat ofis fikir keja tak habis2 nak dekat jam 5 fikir apa mau dibuat di umah

    BalasPadam
  4. sama la sue pon lemau, tp kuatkan diri jugak ni

    BalasPadam
  5. kalau anak tak sihat, mesti hati tak tenang..moga2 auni cept sembuh

    BalasPadam
  6. Kat rumah kerja kat pejabat kerja jadinya tak habis2 kerja.

    BalasPadam
  7. Alaahai...siannya dia... Mga cepat baik ea... Bg la bju abahnye buat peluk...

    BalasPadam
  8. semoga auni cpt shat je nakkk.

    kite hari ni isnin yg semangat sikit. ntah ape mimpi.hehe

    BalasPadam
  9. Salam~ Zam dtg ziarah dr segmen kak mia :)) have a nice day ahead ya sis

    BalasPadam
  10. bykkknya kerjaa nk kena fikir tu kak..hehe..

    BalasPadam
  11. alahai sian auni.
    rindu sgt lettew dgn abi dia

    BalasPadam
  12. saya pun kalau isni rasa maleh sungguh
    auni camne sekarang, sihat dah?

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..