Tak pasal pasal dua dua kena sedut gas nebulizer

Bila asyik batuk kahak tak kurang nih lah padahnya bila bawak pergi klinik...Tak pasal pasal dua dua kena sedut gas...Ummi pulak tambah mc lagi sebab mata tak elok lagi...Sekali doktor bg mc sampai hati Khamis..Baik hati sungguh doktor tuh...


Auni.memang tak nak sedut tapi paksa jugak...Memang renyah dia nih..Jenuh pujuk...Last last baru nak...

 
Aina sangatlah bagus...Diam aje...Ikut aje apa yang pembantu klinik suruh buat...First time diorang kena sedut gas sebab kahak tahap teruk...Dah berapa minggu tak elok elok kan...

Musim sekarang tak menentu. Kejap panas, kejap hujan pastu panas balik. Tahap kesihatan memang jatuh merundum...So, jaga kesihatan korang baik baik tau...

10 comments:

  1. Semoga cepat sembuh Aina & Auni... Nama anak nrl yang keempat pun ada Auni kat hujung... ^__*

    BalasPadam
  2. alalala siannya..get well soon auni a1na

    BalasPadam
  3. Kalau dibiarkan boleh lelah tu PU...Kalau demam takut ada lung infection pulak....
    Make sure bagi ubat ikut schedule...eh mcm doktor pulak okje ni yek hehe

    BalasPadam
  4. kesiannya.... Get well soon aina n auni

    BalasPadam
  5. Moga cepat sembuh insha Allah. .
    Take care yea

    BalasPadam
  6. Moga Aina, Auni dan Mimie cepat baik..
    Danish pun baru jer baik dari asthma...

    BalasPadam
  7. sian kan tgk anak anak
    smga cpat baik semuanya
    banyak minum air kosong

    BalasPadam
  8. saya teringat aisy dulu
    seriau kalau dia batuk teruk
    sebab dia penah hospitalized sebab
    jangkitan paru-paru
    sekarang dia batuk aje saya dah rasa seram
    takut melalui episod sama
    moga anak-anak mimi cepat sembuh

    nota kaki - batuk berkahak ambil masa tuk sembuh cer try
    letak goreng bawang putih dengan minyak yang sedikit
    sapu minyak tu pada dada dan belakang anak-anak
    buat malam aje. insya ALLAH =)

    BalasPadam
  9. Kesiannya... Akk bg dia minum madu atau vco selalu.. Insya Allah...

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..