Sakit mata, mc dan ubat ubatan


Bila sakit mata pergi klinik dapat mc dapat ubat..Nampak nampak nampak??Ada 4 jenis ubat yang dak Mimie nih dapat. Botol kecik tuh memang harus lah guna kan sebab untuk mata. Tapi yang hok tiga lagi tuh haremmmm nak sentuh. Demam, batuk dan selsema...Tiga serangkai...Sebenarnya tak demam tak selsema pun..Batuk tuh adalah tapi di tahap masih boleh dikawalkan..

So, kesimpulannya jangan harap lah tiga ubat tuh masuk tekak nih...Tak kosa mak nak makan..Ubat titik mata aje yang akan digunakan sepenuhnya. Yang mc mata, yang lain tak mc...Kerja kat rumah tetap kena buat...Rumah bersepah kang pening kepala pulak...

Nota kaki* Kalau entry bergambar dan takde watermark maknanya entry diupdate menggunakan phone..Kalau ada watermark guna lappy...So,jangan pelik ajaib ye ;)

10 comments:

  1. akk tkut mkan ubat eh..hehehe..
    apa2 pun cpat2 baik ye kak.. :)

    BalasPadam
  2. alahai....kesiannya....get well soon ye....rehat cukup2 tp tu la kan...yg mcm mata...yang lain2 mana boleh mc...

    BalasPadam
  3. eii..xmkn ubt nnti kng mkin truk pulk..kak mimi tkot mkn ubt yer..

    BalasPadam
  4. kak update blog pakai phone pakai aplikasi apa ye.. dulu sy sakit mata dapat 3 hari mc..emm maybe takot berjangkit kot..

    BalasPadam
  5. sakit mata dapat 1 hari aje mc
    kedekut sungguh doktor ni
    apapun get well soon ye

    BalasPadam
  6. Dah dpt mc...xpela kak.Allah bg rehat dr keje ofis la tu nma ye.hihihi

    BalasPadam
  7. sama la kita.saya kalau update ntry gna hp mmg xda watermark.kalau guna lappy baru ada watermark hihi

    Allah suruh rehat.mcm mana skrg dh baik ke?

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..