Selasa, 18 Mac 2014

Novel terbaru Ramlee Awang Murshid : Sunan Nanggroe Sang Kembara

Alhamdulillah novel terbaru RAM dah ada dalam tangan saya. Hard cover..Saya memang tak pernah miss beli novel RAM nak nak novel pasal Sunan nih...Meroyan saya bila buku nih dalam tangan saya semalam..Kirim kat kawan adik saya..


10 ulasan:

  1. sy pernah jd editor antara 1st job..
    lepas tu rasa nak muntah baca nuku..hihi..tak boleh tgok tulisan banyak..
    kalau blog..bc sikit2..tgok gmbar2 je..hi

    BalasPadam
  2. baru tadi sembang dengan kawan akak... lepas ni nak betukar ke arah novel yang islamik... dok suka sangat baca novel cinta sahaja

    BalasPadam
  3. bagusnya... yati tak penah pun beli novel dia... besh ke?

    BalasPadam
  4. Novel yg ada ni pon tak habis baca lagi.

    BalasPadam
  5. shida ssh nk bca novel atau sng istilahnya buku tebal heheee :)

    BalasPadam
  6. Ada gak tgk.. Adik sy suka la bca novel ni.. Sy xde msa sgt nk layan novel...

    BalasPadam
  7. saya baru je memang novel, tapi xbaca lagi heeeeeee

    BalasPadam
  8. sebelum ada anak memang hantu novel
    sekarang tak ada kesempatan dah

    BalasPadam
  9. Tulisan RAM mmg ayut xfollow. ...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.