Rabu, 19 Mac 2014

Excited sangat bila naik eskalator


Semalam saya kerja half day nak bawak Auni pergi klinik sebab infection mata..Nanti saya update cerita pasal Auni ye..

Nak cerita pasal keterujaan anak anak saya naik eskalator..Lepas bawak Auni pergi klinik, kitorang pergi Mydin Seremban 2 nak beli barang dapur dan lauk...


Setiap kali pergi Mydin anak anak saya paling teruja bila dapat naik eskalator lebih lebih lagi si adik Auni. Tengok ajelah gambar dia kat atas, kemain depan dia pergi. Punyalah eksited dapat naik eskalator. Dah serupa rusa masuk kampung tau. Bila naik aje eskalator mesti Auni jadi perhatian orang kat situ sebab dia punya eksited tuh tak tahu saya nak gambarkan macam mana..hihihi...

10 ulasan:

  1. begitulah keletah anak-anak bila dapat menaiki escalator seperti nie kan...

    BalasPadam
  2. anak buah saya eksited kalau dtg rumah tengok tangga hehe eksited nak main tangga jee.....

    BalasPadam
  3. anak-anak mama sama je lebih kurang .. hihi

    BalasPadam
  4. nampak muka teruja kat situ..kikikikkkiki

    BalasPadam
  5. Mmg bdk2 suka bnd gtu.. Tpi hati2 dan pgg kuat2 tkut tersepit..

    BalasPadam
  6. Ni sama je cam anak2 nrl...
    bila naik eskalator camni, diorang yang dulu2 jalan... ^__^

    BalasPadam
  7. hahaha, dulu dulu waktu kecik , saya pun eksited naik benda nih hahaha

    BalasPadam
  8. hehe...bebudak mimi
    anak-anak saya gitu juga =)

    BalasPadam
  9. Haha..msti dgn mlut2x ye skali riuh ni...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.