Ahad, 30 Mac 2014

Dari Lactogen ke Dutch Lady


Bertukar ke susu Dutch Lady 5×DHA...Sebelum nih anak anak minum susu Lactogen...Kali nih nak tukar susu pulak...1kg RM 19.99..Perisa biasa tuh je...Alhamdulillah anak anak minum...Rasanya selain susu Lactogen susu Dutch Lady kategori murah dan mampu milik la...Sebelum nih masa Aina kecik saya pernah belikan dia susu Enfalac tapi dia tak nak...Susu mahal kamu tak nak susu murah jugak dia minum...Bagus betul anak anak ummi...Hehehe

15 ulasan:

  1. susu dutch lady ni pemes.. sedap pun sedapkan..

    Tapi anak2 kak ina setakat ni bg dorg minum anmum, bukanlah kata kak ina ni banyak sgt duit lebih dalam poket sampai beli susu mahai tp masa mula2 tu, hubby yg pilih susu ni sbb katanya tanpa gula tambahan, kak ina plak mmg dah cakap awai2 kat hubby, selama ni, bertahun kita jimat duit susu untuk anak2 + duit taska pun tak payah bayar, so apa salahnya beli susu anmum ni dekat dorg kan... lgpun dorg mmg suka.. xda masalah macam tahik keras ke sembelit ke.. so, tu yg continue jer..

    BalasPadam
  2. budak2 kalau jenis tak kisah memang okey jer bagi susu apa pun...anak lynn yg sulung dulu minum susu nie juga...tp bila masuk jer darjah 1 terus stop...

    BalasPadam
  3. Susu ni ikut keserasian... tak kira la yang mahal atau murah..

    BalasPadam
  4. Aisyah dulu pun minum dutch lady ni jugak...
    Yg penting serasi, mahal atau murah tak kisah :)

    BalasPadam
  5. anak2 sue tak minum susu ni..tp so far tgk anak2 sedara sue minum susu ni ok, mesti ok kan

    BalasPadam
  6. anak-anak sedara Ros memang minum susu ni...

    BalasPadam
  7. adik niesa mmg minum jenis yg ni je..bg yg lain dia xnk..xsedap katanya..

    BalasPadam
  8. bertuah betul aina..pilih susu murah je.. hehehe..

    BalasPadam
  9. dulu masa anak-anak saya pun minum susu dutch lady juga..sekarang dah lega...masing-masing dah tak minum susu.

    BalasPadam
  10. dia ada program redemption juga tau
    jangan lupa kumpul barcode dia =)

    BalasPadam
  11. Tu la... Anak2 pun sama. Susu mahal xnak. Murah jgk yg dia org minun. Skg minum dugro sayur cmpr buah tu.

    BalasPadam
  12. bagusnya anak2 umi ni.tak nak minum yg mahal2.

    BalasPadam
  13. Ank sy dr dutch lady ke dumex semula..

    BalasPadam
  14. ramai gak anak anak.member minum susu ni

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.