Rabu, 26 Mac 2014

Bila Ummi dan anak anak berselfie


Selalu snap pic sorang tak pun snap pic dua beradik..Hari nih nak berselfie dengan anak anak pulak...

Sebenarnya saya tak paksa tau anak anak pakai tudung yela diorang kan budak lagi tapi rasanya tak salah dedahkan diorang dengan benda yang baik kan...Lagipun diorang nak pakai tudung atas permintaan sendiri tau...Rasa nak tampo tampo kokedai aje tengok diorang pakai tudung...Comel tau...

15 ulasan:

  1. budak2 tgk mak die pakai..diorang pun nak jugak kan.. tu lah pentingnya kita sebagai mak tunjuk contoh yang baik..hehe..

    BalasPadam
  2. Akak dalam bab bertudung ni tak memaksa sebaliknya lebih kepada mendidik.

    BalasPadam
  3. Comel2 semua macam mama. Alhamdulillah nak pakai tudung.

    BalasPadam
  4. cantik nak2 sis bertudung..alhamdulilah.. bila sendiri nak pkai..parent mesti gembira

    BalasPadam
  5. Comel je 3 beranak :D

    Muka Mimi memang cantik, nampak licin je :D

    BalasPadam
  6. comell...sekarang bdk2 pun dh pandai nk berfesyen..tp bgus jugak latih dorg pakai tudung wpn atas permintaan sendiri..

    BalasPadam
  7. hikhikhik comel selfie anak beranak hiiii~

    BalasPadam
  8. alhamdulillah.smga dipermudahkan buat kedua nya nanti utk terus istiqamah pakai tudung.aaminn.

    mimie, arwah adik xcident dgn moto pastu arwah tergelincir terus masuk dalam sawah. muka arwah tersembam dalam air sawah. hampir 2 lebih juga la mayat kat dalam air tu.pastu baru jumpa.hasil post motem ada selut kat saluran pernafasan arwah.

    myb masa jatuh arwah terus tak boleh bangun. lagipon masa adik no 3 jumpa mayat arwah, helmet terletak elok je kat kepala. helmet tak da wizer.

    lemas kan.muka arwah penuh selut sawah.
    alfatihah

    BalasPadam
  9. comel je pakai tudung.. kak ina dah lama duk cari tudung budak2 ni, tpi xda jumpa la plak...

    BalasPadam
  10. Memang seronok berselfie dgn ank.. Tpi utk kngnvshja la...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.