Auni kena infection mata

Auni kena paksa mik gambar...hahaha...

Sebelum nih Auni demam. Bila dah baik demam dia kena selsema dan batuk berkahak pulak..Lepas tuh pagi Selasa masa nak hantar dia pergi taska saya tengok mata dia penuh dengan t**k mata kering. Sampai Auni nak bukak mata pun tak boleh..Saya dukung dia terus cuci muka dan mata dia barulah boleh bukak...

Hari Rabu bawak dia pergi Klinik Kesihatan. Doktor bagi dia ubat titik mata, demam, selsema dan cairkan kahak..Setakat hari nih, mata dia makin okey cuma selsema dan batuk ajela...Tapi setakat nih Auni masih aktif lagi...Risau la dalam keadaan cuaca sekarang yang tak menentu...

15 comments:

  1. kesiannya auni kena sakit mata...harap cepat sembuh ye..

    BalasPadam
  2. kesiannya..harap Auni cepat sembuh ya..
    risau kn Mimi bila anak sakit..tmbh cuaca skrg ni kejap hjn kejap pns

    BalasPadam
  3. musim jerebu ni memang risau dgn kesihatan anak anak.. kena kurangkan aktiviti luar.. semoga cepat sembuh ye auni

    BalasPadam
  4. alahai kesiannya auni..cepat sihat ye sayang

    BalasPadam
  5. aduh kita kalau anak2 demam ni risaukan... hari ni sumaiyyah tak sekolah demam dia...

    BalasPadam
  6. teruk nya smpai effect g mata..take care kak!semoga auni cpt sembuh...

    BalasPadam
  7. kesian anak akak... semoga cepat sembuh....

    BalasPadam
  8. Bebudak baye Auni ni mmg mudah sangat demamkan....lagi lagi cuaca gini PU....makan ubat dan minum air insyaallah....cepat baik

    BalasPadam
  9. cuaca sekarang ni buat budak-budak tak tahan
    hopefully auni dah sihat sekarang

    BalasPadam
  10. Cuaca skrg mmg xblh djangka...harap xde pape yg serius la ye kak...

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..