Jemput makan semua


19 comments:

  1. huwaaaaaa...sedihnya.....tgok lauk ni teringat telur goreng kicap yang tertinggal pagi tadi kat Seremban...

    BalasPadam
  2. waduh..terliur tengok Mimi..paling suka tomato tu..

    BalasPadam
  3. wow nampak sedap
    ni resipi sama cam ikan kerisi hari tu ye

    BalasPadam
  4. menu macam sebelum ni tapi buh telur
    pun menyelerakan..
    sebab akak sukerrr sangat tomato :)

    BalasPadam
  5. dan2 rasa nak g goreng telur n ratah.. ahhah

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..