Testimoni Ephyra - Kotak Premium Pertama Hari ke 9

Hohoho...Hari nih nak bagi testimoni Ephyra lagi..Harap korang tak bosanlah kan..Kalau bosan paham paham aje la..Sebelym korang muntah pink baik korang jangan baca entry ai nih..Ai tak bertanggungjawab.

Sebelum nih ai ada bagi testimoni kan pasal kulit muka yang moist, rambut kurang gugur dan pembuangan air besar lawas..Tuh hasil 8 hari ai consume Ephyra trial box ye...Pastu stop beberapa hari baru dapat beli Ephyra Premium pulak. Kira nih testimoni ai bagi kali kedua la selepas consume Ephyra Premium Box selama 9 hari.

Okey meh ramai ramai baca testimoni ai selama 9 hari consume Ephyra Premium nih...

a) Opkos pembuangan semakin lawas....i like...Nih yang ai suka and fall in love..

b) Muka lagi bertambah moist moist baby gitu...hahaha..i like lagi..

c) Rambut kurang gugur jugak...Kalau boleh tak nak ada gugur langsung.

d) Pori semakin mengecil..Hah nih yg ai sukaaaaa sangatttt...Cuba korang tengok pic pic kat bawah yang ai attach nih...Pic sebelum dan selepas...Korang jangan fokus pada kecerahan kulit tuh sebab terang terang cahaya tak sama. Ai nak korang fokus pada pori pori ai tuh..Pic sebelum pori memang terbuka..Selepas pori dah tertutup sikit...Bila belek belek kat cermin memang nampak perubahan tuh lah. Walaupun tak mengecil sepenuhnya ai tetap puas hati okey. Tuh baru 9 hari kalau sebulan?? Fikir sendiri lah kan..

Korang perasan kan ada pic yang ai bulatkan tuh...Hah tuh jeragat ai..Sebelum nih besar dan gelap. Sekarang cerah sikit dan makin mengecil. Hopefully after this hilang terus lah kan..

Hah teruja tak teruja tak? Korang mesti teruja kan kan...Ai apa entah lagi. Gila teruja kuasa dua..Lepas nih ai update selepas sebulan consume Ephyra okey..Tunggguuuuuu..

Okbai..

14 comments:

  1. Wuuaaa..mmg nampak la kesannya kak...best nya...

    BalasPadam
  2. selamat petang...bunda singgah lihat2 produk disini...

    BalasPadam
  3. salah 1 produk y agak femes kan skarang..

    BalasPadam
  4. wahhh cayalah! mmg kulit jdi moist2 gitu..

    BalasPadam
  5. terbaik kak...xsabar shida nk review nnt :)

    BalasPadam
  6. Haahla..liang roma xnmpk sgt dh...menarik ni...

    BalasPadam
  7. Nice..memang nampak kesan yang nyata kan?

    BalasPadam
  8. Hi all!
    Berminat nak mencuba Ephyra?

    Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) dan dapatkan FREE Body Shop body butter 50ml!

    Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

    Yours truly,
    Izza (Pengedar Sah Ephyra)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..