Khamis, 2 Januari 2014

13 ulasan:

  1. alahai budak2 ni...tengok rasa kesian tp senyum gak ni rasa mcm kelakar la pulak budak2 ni

    BalasPadam
  2. hihi...macam2 gelagat yg kak jumpa 1st day persekolahan tahun 1 jugak. tapi yg best, kalau dok kampung..bebudaknya tak buat hal

    BalasPadam
  3. eyqa tengok dekat fb tadi budak lelaki yg kepala tersekat dkat kerusi. X taw pulak ramai budak yg macam nie.. Agresif betul budak tahun nie nak bersekolah. Alahai, peninglah cikgu dyorg...

    BalasPadam
  4. astaga anak.. cmner leh jadi camtu tu..adehhh

    BalasPadam
  5. ALLAHUAKHBAR...camne boleh tersempit tu
    anak sape...ngerinya tengok

    BalasPadam
  6. Macam2 gelagat 1st day sekolah... :)

    BalasPadam
  7. kak ina duk pikir camne lah dorg boleh termasuk kepala camtu yer

    BalasPadam
  8. Kelakar pulak tengok gelagat dorang ni.excited terlebih kot..hehe

    BalasPadam
  9. rasanya elok xde kerusi je kan... hadoi la... bebudak zmn la ni mmg x reti diam.. bkn kata anak org, anak sndiri pun gtu gak la...

    BalasPadam
  10. cmna la dorang leh pi masuk kpala kat kerusi tu.haisshh

    BalasPadam
  11. Hahaha.mcm2x kerenah..pening pale cikgu Nk mlyan...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.