Hadiah Hari Lahir buat saya

Assalamualaikum...
Nih lah hadiah yang saya terima daripada adik saya..Buku Yakjuj dan Makjuj dan Al Quran dan Tafsir saiz poket...Boleh dibawa ke mana mana...Boleh saya simpan dalam handbag kan..
Alhamdulillah seronok sangat dapat hadiah hadiah nih. Saya suka sangattt...Adik saya memang memahami saya tau. Dia tahu kakak dia memang ulat buku..Huku Yakjuj dan Makjuj tuh dah lama saya teringin nak beli tapi tak terbeli beli. Sekali daoat hadiah nih hahhh kemain suka lagi mak nak...

11 comments:

  1. Alhamdulillah, hadiah yang awesome. Selamat membaca dan menghayati.. Shad kalau ada org bagi hadiah macam ni, memang nangis, terharu sebab ada someone yang ambil berat pasal kita dan nak sama-sama berpimpin tangan menuju syurga-Nya. Allahuakbar..

    BalasPadam
  2. Slmt hari lahir Mimi..moga sentiasa dimurahkan rezeki..

    BalasPadam
  3. Huhu..dpt buku dgn Quran upe ye...nk beli xtbeli sbb ad nk bg hadiah..okla tu ;)

    BalasPadam
  4. wahh..yakjuj dan makjuj tu niesa penah baca separuh je..pastu xtau mana dh pg buku tu..haha..hadiah yg bermanfaat kak.. :)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..