Rabu, 15 Januari 2014

Doakan saya

Assalamualaikum...

Semalam sehari suntuk saya tak update blog al maklum lah kan cuti.

Semalam jugak berlaku sesuatu yang tak diingini tanpa sengaja. Korang ingat tak tahun lepas saya pernah update entry pasal lutut saya yang beralih ketepi tuh. Semalam jadi lagi tau. Semalam anak saya Auni main gurau gurau dengan mak sedara dia a.k.a adik sepupu saya. Saya pulak tengah duk berborak. Masa Auni duk ralit bergurau dia duduk kat lutut saya. Kebetulan masa tuh saya duduk kat sofa dan melunjur kaki. Apa lagi beralih lah lutut saya. Menjerit saya time tuh. Kebetulan pakcik saya duduk sebelah dia pun terkejut tanya kenapa. Dia yang tolong urut kan kaki saya. Mak a.k.a nenek tukang urut profesional lak takde...

Balik rumah suruh incik hubby urut lagi. Serius dia urut memang saya menangis sebab lagi sakit kot dari pakcik saya urut. Dia tengok saya menangis pastu bantai ketawa. Geram tauuu....

So hari nih saya paksa diri berjalan jugak walaupun sakit. Takkan asyik nak baring aje...Rumah siapa nak kemaskan...Hari nih macam kat pic bawah nih lah keadaan kaki saya..Korang doakan saya cepat sembuh tau.

13 ulasan:

  1. Auuchhhh...terasa kesakitannya itu. Smoga cepat sembuh.

    BalasPadam
  2. Ya Allah ngilunye..kite xleh la bab2 tulang nie..seriau plus ngilu..get well soon mimi..

    BalasPadam
  3. Kak ina lak yang terasa sakitnya..adeiiii.mudah2an awak cepat sembuh...

    BalasPadam
  4. erks..mcm lutut niesa plak yg terasa sakit..semoga cepat sembuh ye kak..amin..

    BalasPadam
  5. berehat secukupnya kak baru cepat sembuh..take care

    BalasPadam
  6. alahai kesiannya
    kena banyak berehat...get well soon ye =)

    BalasPadam
  7. takut kan.. jadi akak kena berehat2 banyak2.. kalau berkaitan tulang2 ni mmg lama kena berehat utk sembuh

    BalasPadam
  8. Moga baik cpt ye kak...takut dgr..moga terletak blik dgn sempurna luyut akak yer....

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.