Selasa, 7 Januari 2014

Berlantaikan Upin dan Ipin

Korang tengoklah kerja anak anak saya..Habis dilekatnya sticker Upin dan Ipin kat lantai..Suruh lekat kat buku tak mau lantai jugak jadi mangsa..Sabar ajelah dengan perangai anak anak..Buatlah suka hati anak oi...Ummi redha...

18 ulasan:

  1. toksah kata anak2 mimie je, anak yati pun sama camtu gak...

    BalasPadam
  2. hehe...samalah anak kita
    tapi anak saya tampal dekat dinding
    cantik katanya
    nak marah pun tak boleh
    sebab yang belikan tu saya...hehe =)

    BalasPadam
  3. kami selalu kena gini.. jenuh gak nak kopek buang satu satu tu,,

    BalasPadam
  4. assalam...

    itu tandanya anak2 tu nak luahkan perasaan betapa kreatifnya mereka...hehe

    BalasPadam
  5. Teringat masa kecik2..conteng sana..conteng sini..haha

    BalasPadam
  6. mencantikkan lantai kot kak..layankan je..hihi

    BalasPadam
  7. budak-budak memang macam tu kot.
    anak sy pon sama :)
    ikut suka hati je nak tampak dekat mana.

    BalasPadam
  8. hahaha..habislah segenap rumah dorg jadi tempat dorg mengasah bakat..hehe

    BalasPadam
  9. biarkan aje. tgh dok mengasah bakat menampal tu. hihi

    BalasPadam
  10. hehehe bdk2 mmg gitu kan, aritu aiyan pun sama... akak suh tampal stiker kt moto dia abis lah kt tabung kt sofa sume ada stiker

    BalasPadam
  11. Da namanya bdk2 kan mimi....saje je tu nk kasi ibunye cepat kurus....

    BalasPadam
  12. hehehe biasalah kak.. budak2 kan...proses pembelajaan dorang tu..hehe

    BalasPadam
  13. Assalamualaikum kak mie. hahah budak2 kan. sheila dulu waktu kecik2 camni gak. habis bersticker rumah. hahahhahaha pasrah mak nak kopek balik sticker tu ;p

    BalasPadam
  14. Abisla...slmt la sticker xbyk.klu x dinding pon blh jd mgsa...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.