Alhamdulillah masih diberi peluang bernafas di bumi Allah

Assalamualaikum...

Syukur Ya Allah...Alhamdulillah...Masih diberi peluang bernafas di bumi Mu yang penuh barakah nih..Lillahi sepanjang hidup ai banyak benda yang ai belajar dan pelajari. Mana yang kurang ai tokok tokok supaya menjadi manusia yang lebih baik dari hari ke hari..Setiap manusia pasti pernah melakukan kesilapan dan kekhilafan. Begitu jugakkk ai yang serba hina dina nih..Tapi tak selamanya nak berada di takuk lama kan...Mesti nak berubah menjadi yang lebih baik...

Syukur Ya Allah kerana Engkau kurniakan hambaMu ini keluarga yang penuh dengan kasih sayang. Suami yang penyayang, kelakar...Anak anak yang petah, bijak dan comel...Keluarga sendiri dan keluarga mentua yang baik hati dan penyayang..Kau kelilingi hambaMu ini dengan kawan kawan yang membimbing ke arah kebaikan...Syukur syukur syukur...Ini yang ku harapkan Ya Allah...HambaMu ini inginkan hari ini lebih baik dari semalam. Dan hari esok lebih baik dari hari ini.

Kalau ditanya apa yang ai nak dalam hidup. Opkos ai nakkan kemajuan dalam kerjaya,kebahagiaan dalam rumahtangga, jadi ummi yang mithali, isteri yang solehah, anak yang bertanggungjawab, kakak yang menjadi contoh untuk adik adik, kawan yang ada dikala susah senang...Selain tuh tentu ai nakkan kestabilan hidup dalam keluarga dan kerjaya. Ai nak belajar, belajar dan belajar ilmu perniagaan dan ai berharap suatu hari nanti ai akan jadi seorang ahli perniagaan yang berjaya. In shaa Allah..Ai nak sentiasa maju ke hadapan. Yang khilaf diperbetulkan dan dijadikan panduan untuk berjaya. Dan sudah tentu ai impikan menjadi seorang blogger yang low profile, down to earth dan dikenali suatu hari nanti..Hahhh verangan ko Senahhhh...Verangan lah sangat...Eh mana tau tercapai one find day kannn..

So, hari nih 13 Januari lahirlah seorang puteri pada hari Jumaat jam 0101 pagi yang diberi nama Mimi Azirah binti Kamaruzzaman. Anak pakcik Kamaruzzaman dan makcik Norrisan. Terima kasih mama ayah kerana melahirkan dan menjaga anak mu ini bagai menatang minyak yang penuh. In shaa Allah kakmie sentiasa akan berusaha untuk bahagiakan mama dan ayah. Terima kasih tak terhingga kerana mendidik kakmie sehingga berjaya ke tahap nih.

Alhamdulillah hari nih umur ai meningkat lagi setahun dan finallyyyyyy ai dah masuk 3 series...yihaaaaa....Macam tak percaya aje sebab selalu rasa diri muda belia...hahaha...Okey larikkkk.....

SELAMAT HARI LAHIR BUAT MIMI AZIRAH..SEMOGA SEGALA IMPIAN YANG DIINGINI TERCAPAI TAHUN 2014 NIH....AMINNN...

21 comments:

  1. wahh besday akak hari ni ye.Happy Birthday Kak mimi..moga dipanjangkan usia dimurahkan rezeki..aminn

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah... selamat ulang tahun kelahiran.. moga bahagia dan dirahmti Allah selalu... :)

    BalasPadam
  3. Selamatttt Hari Lahir Kak MiMi...
    Sweet 30 lah dear...

    hope pjg umur n di murahkan rezeki n muda selalu...hahahah

    BalasPadam
  4. Happy birthday mimi..semoga pjg umur murah rezeki..;)))

    BalasPadam
  5. happy birthday and welcome to the group..hahaha..

    BalasPadam
  6. selamat hari tua! eh silap, selamat hari jadi, hehe
    moga dipanjangkan umur dan dipermudahkan
    segala urusan
    semoga segala hajat dapat dipenuhi =)

    BalasPadam
  7. happy bufday mimi...moga trus bjaya dunia n akhirat...i is counting for 3series too..excited hahahaha

    BalasPadam
  8. selamat hari lahir sis Mimi Azirah binti kamaruzzaman... :)

    BalasPadam
  9. alhamdulillah.
    selamat hari lahir mimie.
    sy doakan smga mimie dipanjangkan umo dan sentiasa dimurahkan rezeki.aamiin

    BalasPadam
  10. hapi befday mimi. Smga panjang umur n murah rezeki.

    BalasPadam
  11. selamat hari lahir kak mimi.. moga Allah merahmati perjalanan hidup akak.. amin

    BalasPadam
  12. salam maulidul rasul

    morning. cuti hari ni pergi mana. hihi

    BalasPadam
  13. happy belated birthday mimi..
    mudah2an apa yang diimpikan, dimaqbulkan Allah, aminnnn

    BalasPadam
  14. Assalamualaikum kak mie. alhamdullilah. semoga kak mie sihat, sukses dalam hidup, jadi ibu yang solehah dan bahagia bersama keluarga selalu :)

    BalasPadam
  15. HB kak mimi lamaaa shida xmai sini smpai blog pn dah btukah wajah yg superb pink!!! hehee cntik..

    BalasPadam
  16. selamat hari lahir kak!wpn terlambat 2 hari nk ucap..hehe..semoga apa yg di inginkan tercapai..amin!

    BalasPadam
  17. Selamat ulangtahun kelahiran akak.. terlewat sikit.. tapi, takpe kan?.. hihihi..
    \semoga kak dimurahkan rezeki, diberikan keishatan yg baik dan dipermudahkan segala urusan menuju kebaikan :)

    BalasPadam
  18. happy belated. birthday akak awal 11 hari dari mimi...

    BalasPadam
  19. Harini 17..lme dh tlpas ni.hihihi..ap pon kak..moga ap yg akak hajat akn tlaksana..semakin murah rezeki akak dan keluarga yer..amin... ;)

    BalasPadam
  20. Harini 17..lme dh tlpas ni.hihihi..ap pon kak..moga ap yg akak hajat akn tlaksana..semakin murah rezeki akak dan keluarga yer..amin... ;)

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..