Nak bancuh susu sendiri

Adehhhh anak dara ai sorang cerdik pandai nih...Tak menyempat nyempat nak susu..Nak dijadikan cerita semalam Aina dan Auni nak susu..So, capai botol susu dan basuh..Bila dah basuh botol susu, letak kat atas meja dulu. Nak basuh pinggan dulu. Tak banyak pun.

Dari sinki nampak Auni bukak tin milo askar tuh..Ai jerit jerit manja ye..Bagi warning jangan ratah. Tangan cuci pinggan, mulut membebel, mata memerhatikan Auni. Memang superwomen betul..hahaha..

Dah settle basuh pinggan terus pergi kat Auni nak bancuh susu. Sekali tengok dua dua botol dah berisi milo askar tuh..Ai pandang Auni dia boleh tersengih macam kerang busuk sambil tunjuk milo dia isi dalam botol..Lepas tuh bajet terror dia rampas bekas susu nak bubuh sendiri dalam botol. Eh eh budak bertuah nih banyak pulak ragam dia bikin ummi dia makin geram. Rasa nak picit picit muka dia yang comel tuh..Bijak mengalahkan orang tua...Sabar ajelah kan...Anak ooo anak..

4 comments:

  1. hihi. laju je ye..
    milo askar?
    acaner tu. hihi

    BalasPadam
  2. Anak pompuan selagi boleh nak buat sendiri kan..kalau anak lelaki kak ina masa kecik2 dulu main arah aje sapa yang dia nak suruh buat...he he..sabo je la kan...

    BalasPadam
  3. Dah pandai nk wat susu sendiri ye auni..comel..haha

    BalasPadam
  4. milo askar tu milo serbuk biasa tu eh..hee nape panggil gitu?? sebab hijau tinnya? hahahaha :p

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..