Gunting rambut sendiri

Ya Allah Ya Tuhanku..Tak tahu nak cakap apa dah..Korang tengoklah apa Auni ank buat dengan rambut dia..Bila masa dia jalankan operasi menarah rambut dia saya pun tak tahu..Kan saya bawak Aina dan Auni datang office...Faham faham ajelah kan dalam office macam macam ada..

Masa nih Aina dah tidur sebab tak sihat kan..Auni pulak asyik nak main..Lari sana sini..Masa tengah ngadap laptop saya terperasan ada banyak rambut bersepah atas lantai office..Duk fikir jugak rambut siapakan..Sekali saya siasat Allahu Rabbi anak sendiri punya rambut..Bukan sikit sikit dia gunting..Adehhh..Nih lah anak bijak pandai saya si Auni...Sabar ajelah..

8 comments:

  1. Ya Allah....tgah bosan la tu..benda pelik2 dibuatnye...hehehe

    BalasPadam
  2. hahaha, sama la dgn anak buah lyeen..habis rambut dia rosak dia gunting sndri..hahaha

    BalasPadam
  3. akakkk!! seriau nyee tgk...tkut tergunting telingaaa jer... auni comel nih...xmo main gunting yer.... heheh

    BalasPadam
  4. Dah la gegirl... lagi la ketara... lambat la nak tunggu pjg... huhuhu

    BalasPadam
  5. hehehe.. bakat terpendam tu.. hikhik..

    BalasPadam
  6. Faiqah suka je klu nk potong rmbut, tapi xnk la potong sbb rmbut dia lmbt nk pnjang...

    BalasPadam
  7. auni oiiii... meh acik nak gigit.. geram tol rasa... bijak.. ada je akal dia//

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..