CPUV/BE INTI Cycle 1 Degree Exten...

Alhamdulillah masih ada rezeki..Terima kasih Nuffnang sudi beri CPUV/BE INTI Cyle 1 Degree Exten... untuk blog ai..Ingatkan dah takde cpuv/be baru lepas dah cashout..Rupa rupanya ada lagi...Syukur...

CPUV/BE Q3 Roaming tuh pulak ingatkan dah kaku macam tuh je tapi Alhamdulillah amountnya meningkat jugak..Sikit atau banyak tetap rezeki kan...Rezeki lebih mengetahui "siapa" tuannya kan...

12 comments:

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..