Chef Aina in the house

Bukan main seronok lagi Aina dapat mainan baru..Bukan main lagi gaya dia tengah memotong...Laju aje...Macam gaya chef popular...Geram pulak saya tengok gaya dia memotong..Dah siap potong konon kononnya masuk dalam kuali siap kacau lagi..hahaha..Macam macam perangai anak anak nih...Terhibur aje tengok.

12 comments:

  1. hihii sama macam alisha.. leps tu dia g hidang suruh mak ibu abah n adik dia makan.. kalau tak makan gak dia suap.. hahahha

    BalasPadam
  2. macam tu la anak perempuan kan Mimie. lepas ni sy pulak kena beli mainan masak2 camni. hehe

    BalasPadam
  3. bebudak ni comel tau main macam ni.. hehehe.. atiqah pun suka main masak masak bagi kami makan.. hihi

    BalasPadam
  4. teringat pulak zaman dlu2..suka men msak2..pasir jdi nasi..daun jdi syur..ngeh3..klik2 iklan sni..tgh rajin..hehe..

    BalasPadam
  5. Dapat mengasah minda diorang ni.. Bagus :D

    BalasPadam
  6. rindunya nak main masak2 macam ni..hehe

    BalasPadam
  7. alhamdulillah. semoga besar nti aina rajin masak ye .tolong ummi. syoknya kalau dpt layan ni... hihi
    doakan sy ye.. tima kasih dear

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..