Sabtu, 14 Disember 2013

Belajar nak pakai pampers sendiri

Nih bukan entry lucah ye...hehehe...Saya nak tunjuk kat kawan kawan perangai anak dara saya Auni..Saya nak pakaikan pampers dia jual mahal...Rupa rupanya nak pakai sendiri..Tengoklah cara dia nak pakai pampers tuh...Adoiii anak..Macam macam fiil dia buat tau...Geram aje tengok...Suka sangat buat ummi dia ketawa dengan fiil dia yang mencuit hati..

9 ulasan:

  1. auni nk berdikari pakai pampers sendri..hihi..comel je..

    BalasPadam
  2. Faiqah pun kdg2 gini gak.. kdg xnk pkai tapi sbb x reti lagi nk bgtau, so, pakaikan juga, sbb mak buyung x larat nk moop satu lntai...

    BalasPadam
  3. hehe...gigih mencuba tu....budak baye ni mmg tgh nak explore benda baru!

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.