Selasa, 31 Disember 2013

"Siiiikitttt aje Ummi"

Malam semalam punya kisah..Masa tuh ai duk lepak tengok instagram. Lepas tuh anak manja ai Auni datang menggesel gesel kat ai...Dia kalau dah start manja manja ala meow meow gediks ruh maknanya nak susu lah tuh..

Siap cakap kat ai "Ummi...nak susu." Bila dia mintak susu otomatik lah kena bubuh milo sekali tapi ai kan jenis tak galakkan anak anak minum milo sangat lah..Bukanlah tak bagi langsung bagi jugaklah tapi tak kerap sangat..Auni nih dia memang tahu ai nih bab bab nih memang tegas sikit...Awal awal dia cakap kat ai apa tau "Nak siiiikiiiittt je Ummi" sambil jari telunjuk dirapatkan dengan ibu jari..Ai tanya apa yang nak sikit..Auni jawab "Milo"..

Ai cakap tak payah lah milo..Pastu dia sambung cakap "Aaaaa.....siiiikiiiittt je Ummi...siiiikiiiittt je" Lahai geram pulak ai dengar suara conek dia merayu tuh...Tergelak terus tengok fiil Auni yang semakin hari semakin bijak..

8 ulasan:

Terima kasih sudi tinggalkan komen.