Jumaat, 13 Disember 2013

Aina demam

Assalamualaikum...

Hari nih saya bawak Aina dan Auni datang office..Dah dua hari Aina demam..Bila siang badan dia kurang panas bila malam badan panas..suhu naik mendadak..Malam tadi saya bukak semua baju Aina tinggalkan seluar kecik dia aje...Tekap badan dan kepala dia dengan tuala basah bagi kurang sikit panas dia..Makan ubat pun tak kebah..Risau jugak bila makan ubat tak kebah kebah kan..Hari nih datang office pun lewat sebab nak siapkan apa yang patutkan..Nak siapkan susu diorang lagi baju dan drypers Auni..

Doakan ye Aina cepat sembuh...Risau pulak tengok dia..Malam aje badan panas...Takut jadi apa-apa..Nasib baik incik hubby balik malam tadi..Dapat jugak dia tolong jaga Aina sama..

13 ulasan:

  1. Get well soon aina..skang nie mmg musim demam..alahaiiii siannye..risau betul bile tgk anak sakit kan..

    BalasPadam
  2. Semoga aina cepat sembuh...anak cerdik nak besaq..mcm tu la...sekarang ni ramai kawan yg anak or ahli keluarga yg lain sakit..hmm..semoga kita semua tabah hadapi ujian Allah ni...semoga anak2 kita kuat jugak hadapi semua ni...

    BalasPadam
  3. demam malam biasanya viral infection.. make sure dia minum air cukup. sbb panas takut dehydrate nanti.. bagi makanan yg berkhasiat.. sup ayam ke..

    BalasPadam
  4. moga aina cepat sembuh...kesian bila tgk anak kecil demam...

    BalasPadam
  5. ank yati yg kecik tu pun dok demam gak 2 ari dah...

    BalasPadam
  6. get well soon,aina...
    ciann dia..
    musim demam skrg ni kan..

    BalasPadam
  7. Faqih dulu pon selalu demam macam ni. siang elok tp bila malam je demam tu dtg balik. semoga aina cepat sembuh yer.

    BalasPadam
  8. so, aina dah sembuh ke mimi?.. mmg risau kalu ank2 demam

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.