Wordless Wednesday #33 - Murah kan?

NASI GORENG+RENDANG AYAM+SEBUNGKUS KOPOK IKAN=RM 4.50

12 comments:

  1. Untung tu, payah dapat murah2 sekarangkan..pepn, alhamdulillah..rezeki..

    BalasPadam
  2. Why la so murahhhhhh...mak aiii rendang...sedapnyeeee..

    BalasPadam
  3. boleh gk dikatakan murah sbb kalu kt opis akak ns goreng or mee grg ke apa skit pun dh rm2, ayam rendang seketul rm2 ke rm3 gitu lah... kopok lak mau seplastik tuh rm1.50 ke lebih kn

    BalasPadam
  4. Sarapan pagi ni ke PU?.... reasonable price tu Rm4.50

    BalasPadam
  5. haah memang murah.. kopok tu pn paling2 dua hinggit

    BalasPadam
  6. Jika kopok ikan tu biasanya seringgit jadi nasi goreng dan rendang ayam tu RM3.50 je,murah tu...

    BalasPadam
  7. sedapnyer...bagi nik harga biasa dah tu.

    BalasPadam
  8. Ok..ayut pon skrg klu bli mknan kat luar trutama lunch rm4.50 jgk.

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..