Selasa, 12 November 2013

Telur masin favourite saya

Assalamualaikum....

Sila fokus dekat telur masin tuh..Abaikan yang lain...Untuk pengetahuan korang kan saya nih memang peminat telur masin...Kalau sebelah tuh memang tak cukup mesti kena sebijik tau...

Kalau makan kat luar makan nasi berlauk mesti akan cari telur masin...Nak nak kuning telur tuh kan lagi lah..huhuhu. .Nikmat tak terkata..Kalau telur masin tuh takde feel macam sebelah jiwaku pergi..hahahaha

16 ulasan:

  1. my feveret too
    wpun org kata x elok makan selalu
    sebab masin, tp kdg2 buat2 lupa
    hihi
    sy makan yg kuning je, putih x makan

    BalasPadam
  2. salam mimie....k.atie lak wajib ada sambal belacan,klu g mkn kat luar cari sambal belacan dulu :)

    BalasPadam
  3. Ros pulak, kalau makan telur masin, tak makan yang oren tu.. makan yang putih dia je.

    BalasPadam
  4. mmg terliur tgk..niesa plak xpandai mkn yg putih tu..mkn yg kuning je..hehe

    BalasPadam
  5. lain pulak dengan shark..
    mmg x gemor telur masin nie.
    hehe..

    BalasPadam
  6. syawal pon dah mula suke makan telur masin ni

    BalasPadam
  7. kakain suka makan yg oren tu..
    kalau mkn telur masin..

    BalasPadam
  8. saya pun suka juga
    tapi makan hak yang oren tu
    terasa lapar pula dok tengok telur asin ni =)

    BalasPadam
  9. Sya pun suka telur merah masin tu..tambah2 masak udang dan sotong guna tlur masin ni..lagi sedap sesgt..hehe..

    Singgah dan folo corat coret pink :)

    BalasPadam
  10. kengkadang makan simple cam ni pn sedap

    BalasPadam
  11. selalu klu makan telur masin yg kuning msti makan last sekali sbb sedap kikiki

    BalasPadam
  12. jijah suka telur masin yg kuning tu..sedapp..

    BalasPadam
  13. suka tlur msin..tpi xsuka yg kuning..xsedp..huhu..

    BalasPadam
  14. k.ina pun suka tp sk yg kuning...

    btw, nk cite... bbrp thn lps, sdara k.ina mkn telur masin, sekali mkn, 3 4 bijik kot... dgn takdir Tuhan, tiba2 mulut dia jd herot.. n jd lumpuh... tp skrg dh ok la sbb dia dah berubat...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.