Potret family saya dah siap

Malam semalam singgah rumah mama dan ayah jenguk diorang...Masa datang memang tak nampak pun potret family..Tuh pun ayah saya bagitahu..Kalau tak sampai balik lah saya tak perasan...My bad my bad T_T

17 comments:

  1. Meriahnya potret family dia. Hijau lg haa..


    btw jom terjah blog sy sekali sekala :)

    BalasPadam
  2. seronok bila dapat abadikan potret bersama famili kan...

    BalasPadam
  3. blm ramai ahlinya . klu saya , x cukup satu frame ... heheheee

    BalasPadam
  4. Bestnya. Kite owg tak ada pun buat macam tu. Huhu.

    BalasPadam
  5. Bestnya. Kite owg tak ada pun buat macam tu. Huhu.

    BalasPadam
  6. cantik.. best dapt bergambar macam ni.. buat kenangan kan :)

    BalasPadam
  7. Myra gmbar dah ada tapi tak bg lg dekat tukang buat ;)

    BalasPadam
  8. :) happy family...amin..moga kekal hubungan harmoni selalu..amin...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.