Jumaat, 1 November 2013

Malware detected


Saya tak dapat terjah blog Henrietta Jose sebab malware detected....

25 ulasan:

  1. fifi alhamdulillah.. setakat ni tak pernah kene malware ni..

    BalasPadam
  2. mesti takut kan kalau ada benda alah tu klua..hehe..

    BalasPadam
  3. Belum berapa faham lagi tentang malware semua ni...huhu

    BalasPadam
  4. Dasatnyew kak....sng nk protect blog...huhuh
    Canggih betol ni

    BalasPadam
  5. Assalammualaikum...pink ummi,

    entahlah yer .. virus nie.. agak aje...

    mselim3

    BalasPadam
  6. mmg tak suka bab virus ni

    insha allah klu ada sales hytex nnti akak inform mimie ye

    BalasPadam
  7. ada plak ekk mimi..rasa dh lama tak dengar hehe

    BalasPadam
  8. Ingatkan dah habis dah musim virus ni....takutlah pulak nak gi blog Rietta

    BalasPadam
  9. kenapa eh boleh jadi mcm ni?? merbahaya ke? saya budak baru belajar :)

    BalasPadam
  10. Aduhaii...Macam manala kita nak mengelak benda ni ye...

    BalasPadam
  11. anti betul dengan warning malware tu.. huhuhu..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.