Macam nih pun ada ke?

What say you?

Agak agak ada tak kawan kawan yang berani pos barang dulu dekat customer tanpa payment? Rasanya kalau kawan kawan rapat mungkin lah kan tapi nih baru pertama kali kenal..Tuh pun sbb beli barang...

Macam macam hal.lah sekarang..Dulu kerap jugak dengar customer kena tipu...Sekarang nih saler pun ada jugak kena tipu kan...

13 comments:

  1. Rugi la niaga camni nnti...asik kena tipu je...

    BalasPadam
  2. yui nshtkan jgn ya sis..

    even org kt kenal sekali pun..

    berhati2 sblm kena =)

    BalasPadam
  3. Bahaya woo...hehehe kalau jiran sebelah takperlah. Boleh kejar dengan penyapu.. Hahahah oppps

    BalasPadam
  4. ini propa lebih kak..jangan mudah terpedaya

    BalasPadam
  5. haha.. mmg tak yah layan la dpt customer gini...

    BalasPadam
  6. mcm2 cara orang nak menipu zaman skrang ni.. kalau RM20 tu pun rasa ralat juga, ni sampai RM250... huhuhu

    BalasPadam
  7. sekarang bkn senang nk pcaya org...byk nye nak meniipuuu je..

    BalasPadam
  8. uish jangan.....macam2 cara org zaman sekarang kan

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.