Lagi kemahiran Aina yang baru

Assalamualaikum...

Salam Jumaat untuk kesayangan saya semua..Terima kasih sudi singgah blog picisan saya nih...

Sebagai ummi mestilah teruja nak share perkembangan anak kat kawan kawan kan...Saya nak cerita perkembangan Aina kat korang.Kalau sebelum nih saya beli buku berwarna Aina akan conteng dan tak reti nak warna ikut sesuatu bentuk, Alhamdulillah malam tadi Aina tunjukkan perkembangan terbaru..Dia dah pandai mewarna ikut sesuatu bentuk..

Mungkin anak kawan kawan ada yang dah pandai mewarna tapi anak saya agak lambat sikit tapi saya tak pernah jemu untuk didik dia supaya mahir sama macam kanak kanak seusia dia...Tapi walauoun Aina pandai bercakap still lagi ada pelat dia..Tapi takpe...Aina tetap ada keistimewaan dia yang kadang buat saya senyum dan ketawa..

18 comments:

  1. lain budak lain kebolehan
    tak usah risau =)
    apapun satu perkembangan yang baik
    anak saya pun suka melukis

    BalasPadam
  2. Salam jumaat kak.. selamat berhujung minggu.. :)

    BalasPadam
  3. wah dier minat melukis & mewarna yer sama macam Adik hehehe

    BalasPadam
  4. Selamat pagi kak mimi..betul kak. setiap kanak-kanak, ada kelebihan dan keistimewaan masing-masing kan :)

    BalasPadam
  5. Tak lama lagi mesti pandai membaca dah. Hihi.

    BalasPadam
  6. Tak lama lagi mesti pandai membaca dah. Hihi.

    BalasPadam
  7. Tak lama lagi mesti pandai membaca dah. Hihi.

    BalasPadam
  8. pandai ank solehah ni... seronokkan tgk ank2 ni... mmg buat kita teruja :)

    aina tua setahun dr alisha kan... auni plak muda setahun dr alisha kan?

    BalasPadam
  9. sbg permulaan mang sesuai kalau ajar anak2 ngan mewarna ni...diaorang pun memang suka, daripada dok conteng kat tempat yg tak sepatutnya baik mewarna kat buku...

    BalasPadam
  10. okey la tu mimie. tak semua kanak2 melalui perkembangan di tahap yang sama. ada yg cepat, ada yang lambat :)

    BalasPadam
  11. pandailah ni Mimi kalau nak banding anak-anak kakak dulu dari kecik memang tak ada talent melukis/mewarna macam kakak juga..

    BalasPadam
  12. bagus membentuk anak-anak ni sejak dari kecil..semoga dia jadi insan yang berguna...

    BalasPadam
  13. Seronokkan bila dapat mengadap perkembangan anak..

    BalasPadam
  14. Memang kita akan berbangga dengan setiap perkembangan anak kan :D

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..