Diet lah sangat!!!

Sejak ai mengurangkan kadar pengambilan nasi di malam hari memang berat badan turun dan baju yang tak boleh pakai dah boleh sarung kat badan..Kira betul betul nak mendietkan dirinye pun..

Tapi this malam ai destroyed my diet okey...Sebab dah lama tak menyungkal burger..hahaha...Gila ngko!!! Gara gara dah lama tak makan burger sanggup saya langgar my diet..Ahhh ada ai kisah..Lagipun malam nih aje pun kan...

Tengoklah sos meleleh leleh..Kalau korang sibuk dengan kek cheese meleleh saya pulak sibuk dengan burger sos meleleh..Konyang den malam nih..Alhamdulillah rezeki malam nih makan burger..

11 comments:

  1. omaiiii!lapar niesa tgk burger tu..termengidam jugak la pulak..hihi

    BalasPadam
  2. meleleh akak nengok tang ada cheese ngn telur spesel tuh

    BalasPadam
  3. saya sanggup gadaikan diet kalau kerana ini..hahaha..

    BalasPadam
  4. camner nak diet kalau tengok sos leleh gitu aduh potong setim sungguh

    BalasPadam
  5. kunjungan perdana sobat,,,
    salam blogger

    BalasPadam
  6. fuh,.sedap nih..ni yang buat nak g cr beger malam n

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..