Jumaat, 15 November 2013

Apa ada di dalam beg?

Alhamdulillah rezeki Allah beri...Gift nih isteri Ketua Jabatan Logistik bagi kat semua staf BAKA...Alhamdulillah rezeki saya dan kawan kawan...

Dalam beg tuh ada senaskhah Al Quran, sejadah kecik, sebuah buku Manzil untuk elak sihir, pukau etc, stokin wuduk, sarung tangan, tasbih, tupperware...Tasbih tuh dalam tupperware..So semuanya ada 7 barang...Sarung tangan saya dah rasmikan..Yang lain belum rasmi.lagi..Stokin wuduk nak pakai time keluar jalan jalan okey kot kalau pakai time kerja tak berapa sesuai sebab warna putih...

21 ulasan:

  1. wahh..banyak jugak barang dapat.. Alhamdulillah..best!

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah rezeki oh inilah rupanya isinya...

    BalasPadam
  3. salam mimi,

    amboi complete sets..pas ni boleh trus beramaal..bertambah2 pahala kepada yang mmberi kan mimi....:)

    BalasPadam
  4. alhamdulillah ... berpanjangan pahala si pemberi ...

    BalasPadam
  5. kak... untungnya kak dapat hadiah gini.. mmg dapat beramal.. dapat pahala org yg memberi tu..

    BalasPadam
  6. Wah banyak dapat tu PK...balik dari Haji ke?
    Yang setokin wudhuk tu tak pernah tengok...

    BalasPadam
  7. bagus tu..quran, buku zikir, tasbih tu boleh jadi saham akhirat untuk yang memberi. alhamdulillah..murah rezeki pemberi dan penerima..

    BalasPadam
  8. Ya Allah...kalau didiey dpt hadiah mcm ni konpem terharu..hadiah yg sgt berguna....

    BalasPadam
  9. rezeki Allah nk bg...byk jugak dlm beg tu :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.