Lunch di Pizza Hut

Semalam time lucnh ex officemate saya kak Hariyani belanja saya dan kawan kawan makan pizza...Dia ada rezeki lebih so nak berkongsi dengan kawan kawan kan..Alhamdulillah murah rezrki kak Hariani...Korang tengok ajelah ye gambar yang sempat saya dan kawan snap...

Mushroom Soup yang memang sedap....

Choc Moist Cake Ice Creamm...Nih officemate saya punya...

Crispy Chicken Fingers...First time makan...Sedap...Crispy dan pedas...

Kak Hariani yang berbaju hitam nih la yang belanja kitorang...

Puan blog nampak tembam..Asyik makan je kan..

Dua dua sengal...hahaha

20 comments:

  1. Assalamualaikum kak mie, sedapnya! terliur sheila okeyyyy :)

    BalasPadam
  2. Wajib pegi bile rimau mengaum...hehe (gaji ler tu)..

    BalasPadam
  3. sedapnye..pizza hut antara menu feberet eija ni..

    BalasPadam
  4. lama tak mkn kt pizzahut... cam sdp je nengok ciken finger tuh

    BalasPadam
  5. amboi..bestnyer dapat kawan rajin belanja..mg makin murah rezeki beliau...sedap sungguh nampaknya

    BalasPadam
  6. makanan yg jijah nak makan lepas pantang adalah pizza! nyumm!

    BalasPadam
  7. Choc moist cake aiskrim?
    Sodapnyer.
    X pnah try lg.

    BalasPadam
  8. yum yum... bestnyer... berjimba dgn mber lg bestkan.. hihi

    BalasPadam
  9. lama dah tak mkn Pizza Hut...skrg byk mkn Domino's je :P

    BalasPadam
  10. Sedapnya. Dah lama tak makan kat pizza hut.

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..