Khamis, 24 Oktober 2013

Hobi baru Aina dan Auni

Si adik taiko dalam penyeludupan serbuk milo cap WAHI..Si kakak pulak pengikut setia...Pantang ummi leka sikit mesti dia curi curi bawak lari tin WAHI nih pastu ratah..Adeh anak anak...

19 ulasan:

  1. tu diooo..anok dara dia..hadap sekali tin tuu hahaha

    BalasPadam
  2. ein pun suke ratah mile mcm tu je.. sep sep sikitaina& auni!!

    BalasPadam
  3. ada ek milo cap wahi ni...first time dengar....harganya murah sikit kot pada milo ke lebih kurang jek....rasa pulak macam mana

    BalasPadam
  4. haha..nampak gaya abang Abdul boleh tiru ni;-))

    BalasPadam
  5. mcm kite biasa buat time kecik2...tetibe tin milo hilang..kalau berani skit, selamba je letak dlm cawan..hehehe

    BalasPadam
  6. ha..ha..ha.. bukan budak2 je suka tapi dulu masa kita buat susu adik pun.. sambil letak susu dalam botal dalam masa yg sama satu sudu dalam mulut kita kan...

    BalasPadam
  7. Nasib dah tinggal sikit serbuk milo tu kan PK...kalau penuh lagi tak lepas cek imegresen tu hehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.