Hari nih baru nak renew lesen

Hahhh...bagus sangat perangai saya nih kan...Lesen tamat tempoh 24.10.2013....Khamis lepas...Jumaat tuh selamba badak aje ai pergi office drive kereta secara harammmm hokey...Korang tengok perangai saya nih...Jangan jadikan contoh..Mentang mentang kerja dengan polis ikut suka aje kan..Tapi tapi tapi...Hari nih saya dah renew lesen hokey...Tak nak drive kereta secara haram...Kang siapa yang susah kalau jadi apa apa..Den jugakkk....Acik polissss saya dah renew lesennnn....Sila ambil perhatian!!!

Tamat tempoh lesen saya 13 Januari 2016...Masa tuh ai dah genap tuuttt tahun....Sila kira sendiri bagi mereka yang dah tahu umur sebenar saya ye...

11 comments:

  1. licence ai habis lambat lagi, ada 5 tahun lagi...he he he...hari tu baru renew sebab hilang lesen ntah cicir mana ntah...

    BalasPadam
  2. lambat lagi nak expired tu. untung skarang ni lesen boleh tahan lama.

    BalasPadam
  3. Akak hari tu pergi renew sebulan selepas lesen mati so tak boleh nak renew setahun kena dua tahun sekali harung...:)

    BalasPadam
  4. hahhaa..amboii syoq drive secara haram kan haha

    BalasPadam
  5. lamanyaaa habis tempoh.. xpayah pikir2 dah nak renew..heee

    BalasPadam
  6. kak pun banyak buat kes begini..
    bukan sengaja..TERLUPA!!
    malah berbulan sebelum pun ada..

    BalasPadam
  7. hhi..
    lya punye lesen tamat bulan nov tahun lps.. x sambung2 lagi..ni la..gara2 x memandu bertahun..slalu je lupanak sambung lesen

    BalasPadam
  8. pnh gak jadi pemndu haram gara2 terlupa nk renew.. hadoi.. tak tenang nak memandu sbnrnya...

    BalasPadam
  9. ok la tu...yati aritu dah lajak smpai brp minggu tah baru tersedar... sib baik takde roadblock..

    cute pulak mimie pakai tudung tu selalu nampak pakai shawl je kan...

    BalasPadam
  10. Bahaya tu memandu secara haram...ahaks...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.