Sabtu, 26 Oktober 2013

CPUV/BE Thor 2 GSC Partnership

Alhamdulillah syukur...Terima kasih banyak banyak incik Nuffnang sebab sudi bagi saya iklan baru untuk blog saya..Sebelum nih ada dua cpuv/be saya yang dah metered...Pagi tadi check akaun Nuffnang ada satu iklan muncul..Bak kata pepatah PATAH TUMBUH HILANG BERGANTI kannn....

Kali nih saya dapat cpuv baru Thor 2 GSC Partnership....Kalau nampak iklan nih kat blog saya jangan lupa klik tau...Tengok secara details pasal Thor 2...Saya sebenarnya tak pernah pun tengok Thor yang 1st tuh.Tak tahu langsung siapa Thor tuh.My bad mt bad (-_-)

Tapi saya dah tahu siapa Thor tuh..Saya tahu pun dari filem Avengers tuh lah kan..Kalau x haremmmmm nak tahu Thor tuh siapa..hahaha...Hahhh peminat peminat Thor tuh sekarang dah ada filem Thor 2..Apalagi nak tunggu kan..Tak reti reti lagi ke?

15 ulasan:

  1. wahh..rezeki..best nya..tahniah kak.. :)

    BalasPadam
  2. Alhamdulilllah dear, ai tumpang happy untuk you... rezeki tu...

    BalasPadam
  3. tahniah kak.. shad klik sini satu.. :)

    BalasPadam
  4. tahniah mimie!!! sama ngan akak punya yg BE q3 prepaid tu masih belum credit walau pun dah metered

    BalasPadam
  5. tahniah mimie. tak keluar pon iklan tu.

    BalasPadam
  6. Tahniah...
    Tak jumpa pulak iklan tu.
    Sudu tu Amy beli kat VIVA.

    BalasPadam
  7. tahniah.. rmai dpt.. sy blum lagi dpt...yg terbaru,,

    BalasPadam
  8. tahniah..

    dah klik be tu sekali dgn churps2 ;)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.