Buku belajar dan alatulis baru Aina dan Auni

Jumaat lepas masa pergi Pesta Buku kat Terminal One saya singgah kejap Popular nak cari buku untuk Aina dan Auni..Cari kat pesta buku tak jumpa yang sesuai...

Jenuh pusing satu Popular akhirnya saya jumpa jugak buku yang berkenan di hati..Terus sambar dua buah...Satu untuk Aina dan satu untuk Auni...Dah cari buku terus saya cari alatulis untuk diorang...

Seronok aje tengok diorang happy sebab dapat buku baru..Nanti saya update pasal kemahiran baru Aina..

14 comments:

  1. mesti dorg suka kan :)

    cantik, wane pink lg...

    BalasPadam
  2. bertambah2 suka aina n auni... msti gigih buat dlm buku tu..

    BalasPadam
  3. suka la aina n auni dpt buku n alat tulis baru :-)

    BalasPadam
  4. makin gigih la dorang belajar...insyaALLAH

    BalasPadam
  5. kena ada gambar kartun, baru budak2 suka :-))

    BalasPadam
  6. asal ada alat tulis n buku baru anak anak mesti teruja kan

    BalasPadam
  7. bagus... kecik kecik rajin baca buku, harap berterusan sampai ke besar :-)

    BalasPadam
  8. hmm seronoknya anak2 klu dpt buku n alatulis, mesti bersemangat aina n auni nak belajar ;)

    BalasPadam
  9. mesti seronok Aina dan Auni dapat buku baru ni kan

    BalasPadam
  10. Akk beli jugak buku ni utk danial. Tapi ntah ke mana.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.