Jumaat, 18 Oktober 2013

Auni dan aiskrim

Anak dara si Auni yang mata bolat dan bijak nih sangatlah kreatif okey!!!Kertas resit saya beli barang dia main gulung gulung..Lepas tuh dia tepuk tepuk saya sambil cakap "Ummi, Ummi...Aiskrimmm" sambil tunjuk kertas resit yang dia gulung gulung tadi tuh...


Nih lah aiskrim Auni...Kreatif tak saya?


Adehhh..anak saya nih memang kreatif la..Saya pun langsung tak pernah fikir kertas resit tuh boleh jadi aiskrim..Lepas tuh boleh pulak Aina dan Auni main jilat jilat kertas resit tuh macam diorang jilat makan aiskrim..Alahai anak anak....

Tabung Aina dan Auni

12 ulasan:

  1. Minda Auni cerdas. Dari main-main boleh dia ingat aiskrim. Bijak!

    BalasPadam
  2. hehe budak budak mmg suka aiskrim... nampak tu mmg kreatif ...kertas resit pun boleh jadi aiskerim

    BalasPadam
  3. esok2 aini dah star celop kertas tu kat water kaler, nnti jadilah eskrim paddle pop

    BalasPadam
  4. budak2 ni mmg kreatif. mcm2 diorg fikir. tu yg resit pun blh jadi aiskrim

    BalasPadam
  5. Budak2 skang mmg kreatif, ade je idea dorg..

    BalasPadam
  6. ololoooo comelnya... acik ina nak aiskrim satu blh sayang? :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.