(Video) Isteri Mat Yo maki security guard...Di manakah hilangnya budi bahasa dan rasa hormat?


Rasanya ramai kot yang dah tengok video isteri pemain bola sepak JDT, Mat Yo maki seorang pakcik guard....Apa pendapat korang?

Sungguh saya sedih dengan apa yang berlaku..Ke manakah hilangnya rasa hormat dan budi bahasa isteri Mat Yo..

Macam Mat Yo tuh kan kenapa lah dia tengok aje fiil isteri dia maki hamun pak guard tuh..Langsung tak tegur sikap sombong isteri dia tuh...Isteri Mat Yo kena beringat...Suami hanya pemain bola Malaysia aje bukan taraf International pun...Janganlah disebabkan status suami dia tuh, dia hidup mendongak ke langit...Kena beringat hidup kita umpama roda..Bila dah senang segala galanya hilangkan?Hilang rasa hormat pada orang tua dan budi bahasa langsung zero...Sedihnya la hai...

Untuk pakcik guard terbabit sabarlah wahai pakcik..Sesungguhnya Allah takkan uji hambaNya lebih daripada kemampuan hamba itu sendiri...Apa yang berlaku ada hikmahnya..Anggap sajalah apa yang berlaku tuh satu ujian buat pakcik..Sabarlah wahai pakcik...

16 comments:

  1. geram kan.. rasa nak tolong cili2kan je mulut bini mat yo ni. kuang ajo sgtttt

    BalasPadam
  2. baru berkesempatan tengok hari ni, ha ahlah kenapa Mat Yo diamkan ajer... haihh...kalau suami ai dah lama dia tengking dah...sebab tak ada sifat hormat...

    BalasPadam
  3. tula...tak tahu nak kata apa isteri matyo tu,apapun Allah Maha Adil kan kak..sian kat pakcik tu..huhu...

    BalasPadam
  4. sekurangnya hormat sikit org tua ni dh telebih krg ajor

    BalasPadam
  5. ermm..apa y berlaku ni melambangkan peribadi bini mat yo..ermm..lya pon mmg xrespek r org camni..

    tp cara bini matyo ckp tu kelakar gak..smpai ada parodi ajuk cakap tu..

    BalasPadam
  6. betul tu mimie, sungguh memalukan... tak rasional langsung dia tu...

    BalasPadam
  7. musykil ada perempuan yg "sangat" berbudi bhs ni -__-'

    BalasPadam
  8. Susah nak komen....jadi pengajaran kepada kita semua kan...

    BalasPadam
  9. aku tak bodo, aku tak bodo... sile ulang 100kali hahahha... bile manusia dh rasa darjatnyer tinggi sgt gitu lah jd nyer...

    bt malu org perempuan je... ni baru laki terkenal skit dh lupe diri, tak lama lah tu... kejap2 lg pusingan roda tu ke bwh la....

    BalasPadam
  10. memang nampak tidak kematangan pada suami dan isteri tersebut...

    BalasPadam
  11. paling sakit ati bile dia kata dia kerabat di raja..ishh geram

    BalasPadam
  12. ada tengok jugak video ni.. kenap sampai jadi macam ni.. mana perginya rasa hormat?...

    BalasPadam
  13. mat yo tu yang dayus, langsung tak tegur bini...

    BalasPadam
  14. yg bruk jd kan teladan..moga mnjadi iktibar utk semua...

    BalasPadam
  15. done ford dan malaysia education british

    BalasPadam
  16. geram kan tengok video nih.. rasa nak tumbuk dua2.. hehe.. pantang betul kalau org tak hormat org tua.

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..