Selasa, 24 September 2013

Tab Aina rosak lagi

Sebelum nih kan saya bagitahu tab Aina rosakkan..Adik saya dah bawak pergi kedai dan repair..Rupanya wayar tercabut...So sabtu hari tuh Aina dah dapat semula tab dia...Tapi...tab dia rosak semula..Bukan sebab kerosakan yang sama...

Punca yang tab Aina rosak sebab Auni geram dengan kakak dia..Aina suka ambik tab Auni...Bila tab dia habis bateri dia bantai rampas tab Auni macam mana Auni tak geram...So, untuk melepaskan geram tuh Auni pergi main renjis renjis air milo kat tab kakak dia...Mahu tak rosak..

Sekarang tab Aina memang tak boleh on..Kena hantar pergi klinik..So, tab Auni kena sorokkan sementara waktu sebab takut diorang berebut..Ummi dah naik pening dengan fiil anak anak..

6 ulasan:

  1. Assalamualaikum kak mie. rosak lagi? kesiannya. sabor jelah kak mie ye :)

    BalasPadam
  2. MV pun tak buat lagi tab anak2 yg rosak ..suruh depa fokus pada pelajaran dulu

    BalasPadam
  3. hihi.. ingatkan dah ada sorang satu tak berebut dah.. lain lak jadinya bila salah satu rosak.. layankan aje.. ;)

    BalasPadam
  4. erm, bila dua2 dh pandai guna, mmg kena ada 2 la kan... irsyad blm pandai berebut lg.. xtau la in future mcm mana..huhu

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.