Semakan keputusan Peperiksaan Kenaikan Pangkat Secara Lantikan (KPSL) Penolong Pegawai Tadbir Gred N27

Kepada sesiapa yang telah pun menduduki peperiksaan kpsl hujung bulan Jun yang lalu keputusan peperiksaan korang dah boleh check ye...Hopefully korang yang menduduki peperiksaan tersebut berjaya...

Nak semak keputusan peperiksaan korang boleh klik www.kompetensi.jpa.gov.my/peperiksaan/keputusan/

Akan kuar page macam kat bawah...Boleh jugak check thru sms..Just ikut step macam pic nombor 2 tuh...

6 comments:

  1. huhuhu...sally menunggu nak dapat masuk gomen ni...hihi

    BalasPadam
  2. good luck pada sesiapa yg tunggu keputusan

    BalasPadam
  3. tak pernah lg dpt panggilan gomen..moga membanut kpda sesiapa yg terlibat yer..

    BalasPadam
  4. Ros tak.ambil exam tahun ni. Ingat nak ambik next year...

    BalasPadam

Terima kasih tinggalkan jejak korang kat sini. In shaa Allah saya akan balas jejak korang. Yang penting takmo komen yang bukan bukan ye..